סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

טרוף אותי...

כמו שכבר נהגתי להזכיר הכרתי הרבה סוגים של גברים.במסגרת הבלוג הזה אני אספר על כמה וכמה ברנשים עקריים שאחראים "לעבודת המחקר" שאני עושה.אני כמעט בדרך לפיצוח...


יצאתי עם עצלנים,חסרי חוליות,בוגדים סדרתיים,סלב סוג ג',חששנים,פחדנים,סוחפים,דון ז'ואנים אבל בכל זאת הייתי חייבת לצאת פעם אחת עם שף אבל לא סתם אחד כזה ששם תמונה של עצמו באתרי הכרויות בבגדי שף וטוען לציבור הנשים שהוא שף שתפקידו מסתכם בעצם בחיתוך ג'וליינים. אלא באמת שף,בעל מסעדה שהתמחה אצל שף צרפתי ידוע.כזה שאוכל הוא הדרך הנכונה עבורו להגיע לאישה.
ואני,מה אכפת לי? שיבשל לי...מספיק בישלתי לאחרים כבר.

גונן...איזה שףףףף!!!! מה שהוא בישל בשבילי. קומבינציות שלא חלמתי עליהם.סטקיים הכי משובחים, ירקות ופרחי ירקות הכי עדכניים במסעדות הגורמה.ריזוטואים כבר היו ממש אוכל של צהריים כמו שניצל ופירה. קלופסים ביינות הכי משובחים שיש ,כאלה שאתה שומר לספיישל אקייז'אנטס,שבחיים שלי לא אחשוב לשפוך על רכיכה.
חזות מולרד,פטריות כמהין בכל מנה כמעט.תאווה ענקית לחך ממש.
לא יכולתי שלא להתאהב בו דרך האוכל שלו. הוא באמת יודע איך להגיע לאישה ונראה לי שהדרך בהחלט באה דרך קיבתה.
גונן,היה גבר גדול כזה משהו באמת ענקי לעומתי.בכל זאת גם גבר שהוא ממש לא גבוה יכול להרגיש לידי מלך העולם אבל גונן היה משהו ענקי עם לב זהב.
אבל היה דבר אחד שנורא הטריד אותי. יכולתי לסבול את זה שהוא לא ידע לנשק,בסדר תמיד אפשר ללמד אותו אבל סקס זה כבר בעיה להעביר קורס...

זה נורא מבאס שאין לו כישורים במיטה,איך אפשר ללמד גבר לזוז במיטה??? הרי זה בלתי אפשרי זה קשור למוטוריקה הגסה שלו .גם הייתי בטוחה שהוא לא יודע לרקוד וצדקתי. זה פאק בייצור! איזה בזבוז כזה גבר..
אם הייתי ממשיכה איתו רק מעצם היותו כל כך טוב ומבשל ברמות שאתה שוכחת מאיזה חור יצאת,זה היה נגמר רע כי בסוף באיזה שהוא שלב של היחסים כבר הייתי מזמינה פיצה עם שליח הביתה ומזמינה אותו למשולש...

היה חבל לי על גונן המקסים אבל העדפתי לא לפגוע בהמשך...אני בטוחה שישנה אישה אחרת בשבילו כזאת שתעדיף ארוחה טובה מאשר סיבוב בלונה פארק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה